-
New in
- Footwear
Footwear
- New Footwear
- Alle Footwear
- Restocks
- Sale
- Kleding
- Merken
-
Top Brands
- adidas
- Asics
- Converse
- Footpatrol
- Jason Markk
- Jordan
- Accessoires
Accessoires
- New Accessoires
- Schoenverzorging
- Sokken
Merken
- Jason Markk
- Nike
- Medicom Be@brick
- Offers
-
Shop op Categorie
- Alle Sale
- Footwear Sale
- Kleding Sale
-
Shop op Prijs
- Onder €40
- Onder €60
- Onder €80
- Onder €100
- Onder €250
- Blog
Vul zoekopdracht in
- Zoekresultaten
-
- Trending zoekopdrachten
-
- Recente Zoekopdrachten
-
- Recent bekeken
Startpagina > HulpHoe kunnen wij u helpen?Vind het juiste antwoord
Producten en Voorraad
- Q. Hoe kom ik erachter welke producten beschikbaar komen en hoe kan ik deze bemachtigen voordat het uitverkocht raakt?
- Q. Ik heb een product gevonden, waarom kan ik mijn maat niet selecteren?
- Q. Ik heb iets gezien in een advertentie, maar kan het online niet vinden?
- Q. Ik kan een product niet vinden, betekent dit dat jullie het product niet verkopen?
Betalingspromo en cadeaubon
Veel gestelde vragen
Nadat je je hebt geregistreerd, heb je op elk moment toegang tot je account door op de link 'mijn account' boven aan de pagina te klikken. Hier kan je je voorkeuren wijzigen, adresboek bijwerken, bestellingen volgen en het accountwachtwoord beheren.
We kunnen een btw-factuur leveren voor uw online bestelling wanneer:1. De bestelling is afgeleverd2. U een geldig btw-nummer heeft3. We het btw-nummer kunnen verifiëren4. De factuurgegevens van de bestelling overeenkomen met de adresgegevens die aan het btw-nummer zijn gekoppeldAls we niet in staat zijn om een van de btw-details te valideren of te koppelen aan de bestelgegevens, kunnen we een verzendnota leveren die dient als aankoopbewijs. Als uw bestelling is gesplitst, zouden we individuele verzendnotities leveren voor elk pakket en de artikelen binnen dat pakket.Om een btw-factuur aan te vragen, dient u uw verzoek één voor één in via ons Contactformulier op https://www.footpatrol.nl/customer-service/contact/.We begrijpen dat we mogelijk eerder btw-facturen op verzoek hebben geleverd; echter hebben we ons proces bijgewerkt om zorgvuldigheid te waarborgen voordat we btw-facturen verstrekken.Redenen waarom we uw verzoek voor een btw-factuur kunnen afwijzen:1. Meerdere verzoeken in één inzending van het formulier 'Neem contact met ons op'2. De factuurgegevens van uw bestelling komen niet overeen met de gegevens die zijn gekoppeld aan uw btw-nummer3. Als we uw btw-nummer niet kunnen verifiëren4. Als uw artikelen zijn terugbetaaldIk heb een uitnodiging gehad om een enquête van jullie in te vullen? Dat klopt - we doen er meer aan om te begrijpen wat onze klanten van ons vinden en waar we onze diensten kunnen verbeteren. Is dit betrouwbaar? Als de enquête e-mail van Foot Patrol is, met het e-mailadres feedback@footpatrol.com, dan is deze van ons! Waarom staat er "Qualtrics"? Qualtrics is het bureau dat we gebruiken om onze enquêtes uit te voeren en de antwoorden die je geeft op te slaan. Je kunt hun privacybeleid hier bekijken. Als je vragen hebt over hoe wij jouw privacy beschermen, mail ons dan op privacy.support@jdplc.com en een van onze websites bezoekt https://www.footpatrol.nl/customer-service/privacy/
U kunt uw bestelling binnen 28 dagen na ontvangst retourneren, mits de goederen voldoen aan de retourvoorwaarden. Voor het retourneren van een bestelling wordt € 6,95 in rekening gebracht.
Het retourlabel vind je hier.Om de betalingsopties van Klarna aan te kunnen bieden, zullen we bepaalde aspecten van je persoonlijke gegevens, zoals contact- en bestelgegevens, aan Klarna doorgeven zodat Klarna kan beoordelen of je in aanmerking komt voor hun betalingsopties en om de betalingsopties aan te passen. voor jou.
Algemene informatie over Klarna vind je hier. Je persoonlijke gegevens worden behandeld in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming en in overeenstemming met de informatie uit het privacybeleid van Klarna.
Klik hier voor het privacybeleid van Footpatrol
Heb je vragen over Klarna? Check dan hier onze volledige FAQ.footpatrol Stores
Hulp nodig?
Meer informatie
Verzenden NaarNederlandNederlandCopyright © 2024 Footpatrol, Alle rechten voorbehoudenCookiesDoor op "Alle cookies accepteren" te klikken, stemt u in met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Voorkeuren kunnen op elk moment worden aangepast in Cookie-instellingen. Bekijk ons cookiebeleidUw Cookie Instellingen×Privacy VoorkeurenWanneer u een website bezoekt, kan deze informatie in uw browser opslaan of ophalen, meestal in de vorm van cookies. Deze informatie kan over u, uw voorkeuren of uw apparaat gaan en wordt meestal gebruikt om de site te laten werken zoals u verwacht dat hij werkt. De informatie identificeert u meestal niet rechtstreeks, maar kan u wel een meer gepersonaliseerde webervaring geven. Wij gebruiken strikt noodzakelijke cookies om onze website te laten werken. Wij willen graag optionele cookies plaatsen om u een betere gebruikerservaring te geven en om ons te helpen begrijpen hoe bezoekers onze site gebruiken. Omdat wij uw recht op privacy respecteren, worden optionele cookies niet geplaatst tenzij u deze inschakelt. Klik op de verschillende categoriekoppen om meer te weten te komen en onze standaardinstellingen te wijzigen. Het blokkeren van sommige soorten cookies kan invloed hebben op uw ervaring van de site en de diensten die wij kunnen aanbieden. U kunt uw voorkeur altijd wijzigen door naar 'Cookie-instellingen' te gaan, onderaan de pagina.
Beheer toestemmingsvoorkeuren
- Footwear