FAQs Gratis verzending vanaf €120,- Bestel nu, betaal achteraf met KLARNA
Startpagina > Hulp > Bestelling en Levering

Hoe kunnen wij u helpen?Vind het juiste antwoord

Bestelling en Levering

Heb je een populaire release product gekocht, dan kan het even duren voor dat je een orderbevestiging ontvangt. Onze server is dan namelijk bezig met het verwerken van vele orders in een korte periode. Mocht je er toch niet zeker van zijn, adviseren we je contact op te nemen met het klantenservice team.

Laden

Sorry, het blijft mensenwerk, foutje kan gebeuren! Mocht dit het geval zijn, onze excuses. Wij zullen ons best doen ervoor te zorgen dat je alsnog zo snel mogelijk het juiste product ontvangt. Wij adviseren contact op te nemen met het Klantenservice team.

Laden

We begrijpen dat je je nieuwe Footpatrol items zo snel mogelijk in huis wilt hebben. Zodra het pakket is verzonden ontvang je bericht per mail met daarin een track and trace link.

Laden

Helaas niet. Alle releases zijn beperkt tot strikt 1 paar per klant!

Laden

Helaas, dit is niet mogelijk. Natuurlijk heb je altijd de mogelijkheid het pakket te retourneren na ontvangst.

Laden

Zodra je order is verzonden ontvang je bericht per mail met daarin een link om de bestelling te volgen.

Let op! Het kan tot 12uur duren voor de status van je bestelling zichtbaar is in de track and trace.

Laden

Helaas niet. Na het plaatsen van een order kan deze niet worden aangepast.

Laden

Het komt voor dat wij niet alles in 1 pakket versturen. Check daarom eerst je mail voor verdere informatie. Als we niet instaat zijn om de volledige order te voldoen, laten wij dit weten per mail.

Staat het product wel op de leveringsnota, maar is het niet geleverd? Neem dan direct contact op met het Klantenservice.

Laden

Excuses voor het ongemak.
 
Als het product die je hebt besteld niet op voorraad is op het moment dat je bestelling wordt ingepakt, dan moeten we de order helaas annuleren. Ons klantenserviceteam weet niet of het product in de toekomst opnieuw beschikbaar komt. Neem daarom een kijkje in onze New In sectie om te zien of je iets op het oog hebt.
Laden

Producten niet besteld:

Worden er items bezorgd die je niet hebt besteld, neem dan contact op met onze Klantenservice  We zullen je retourmogelijkheden samen bespreken en sturen het betreffende item vervolgens op naar ons inspectieteam. Na verwerking zullen we een terugbetaling of omruiling aanbieden.

Producten niet meegeleverd:

Soms komt het voor dat we niet alle artikelen die je hebt besteld kunnen verzenden. Als dit het geval is, sturen we je een e-mail om je op de hoogte te stellen van items die ontbreken in je bestelling.

 

Houd er rekening mee dat we een volledige terugbetaling zullen doen voor items die niet zijn verzonden.

 

Als je geen bericht hebt ontvangen dat een artikel niet beschikbaar was en je je volledige terugbetaling niet hebt ontvangen na 5 werkdagen, neem dan contact op met onze Klantenservice

Laden

Andere manieren om hulp te krijgen

social

Nieuwsbrief

Wij zullen uw informatie gebruiken volgens het Privacybeleid. Versie 2023

footpatrol Stores

See our stores

Hulp nodig?

Meer informatie

Verzenden Naar
Nederland
Copyright © 2024 Footpatrol, Alle rechten voorbehouden PayPal logo Klarna logo
Loading

 
Terug naar boven