-
New in
- Performance
- Footwear
- Kleding
- Merken
- Accessoires
Accessoires
- New Accessoires
- Schoenverzorging
- Sokken
- Offers
-
Shop op Categorie
- Alle Sale
- Footwear Sale
- Kleding Sale
-
Shop op Prijs
- Onder €40
- Onder €60
- Onder €80
- Onder €100
- Onder €250
Vul zoekopdracht in
- Zoekresultaten
-
-
- Trending zoekopdrachten
-
-
- Recente Zoekopdrachten
-
-
- Recent bekeken
Klarna
Hulp & Informatie
Klarna - Betaal achteraf
- Betaal na 30 dagen zonder extra kosten
- Geen account benodigd
- Geen krediet aanvraag
- Ontvang een bestelling voor betaling
- Klarna stuurt per e-mail betalingsinstructies
- Shop nu, betaal later
Over Klarna
Klarna is één van de snelst groeiende organisaties binnen Europa en is een toonaangevende alternatieve betalingsprovider. Klarna’s visie is de koopervaring te vereenvoudigen met een simpele check-out oplossing. Klanten hoeven alleen nodige informatie te verstrekken om een aankoop te voltooien.
De kern van Klarna’s service is het begrip ‘betaling na levering’, de mogelijkheid om iets te kopen voordat je betaalt. Dit betekent simpelweg een betere winkelervaring voor de klant. Het is heel eenvoudig om te winkelen per smartphone.
In 2005 werd Klarna opgericht. In 2014 bundelde het bedrijf haar krachten met SOFORT en vormen zij samen de Klarna Group, de toonaangevende alternatieve betalingsprovider. De organisatie bestaat uit 1200 medewerkers op 18 verschillende markten en zij bedienen 35 miljoen consumenten en werken samen met 50 000 online verkopers.
Nieuwe betaalmethode
Wij zijn momenteel onze betaalmethodes aan het uittesten en hopen dat daaruit een positieve uitslag komt en goed nieuws voor al onze klanten. Zie Klarna als onderdeel van je check-out. Wees niet ongerust, wij werken samen met Klarna om jou een betere online winkelervaring te bieden op de website footpatrol.nl
Klarna biedt de mogelijkheid om te betalen na levering, na 30 dagen voltooi je op je gemak de betaling zonder dat daar extra kosten bij komen kijken. Op deze wijze proberen wij het plaatsen van orders op footpatrol.nl te optimaliseren en door een simpele check-out. Wanneer een bestelling is ontvangen betaal je eenvoudig door middel van Klarna's betaalinstructies per mail.
-
Hoe werkt het?
- Klarna heeft het online shoppen makkelijker gemaakt met een snelle registratie/afhandeling. Op deze manier kan je overal iets kopen met je smartphone en op een vlotte wijze betalen.
-
Wat zijn de betaalopties?
- Betalen vindt plaats na levering, maar het is altijd mogelijk om te betalen met creditcard, pinpas of PayPal, de betaaloptties worden getoond op de betaalpagina tijdens de check-out. Wanneer je kiest voor 'betaal na lever' heb je de mogelijkheid te betalen per credit-card of pinpas binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling.
-
Hoe werkt achteraf betalen?
- Zodra de bestelling is bevestigd, ontvang je binnen 2 dagen een e-mail met betaalinstructies van Klarna. Vanaf dat moment heb je 30 dagen om de betaling te voldoen per creditcard of debitcard, zonder extra kosten.
Overall FAQs
-
Q1. Wie is Klarna?
- Klarna is een Zweedse betaaldienst die end-to-end verantwoordelijkheid neemt voor een betaling. Het ondersteunt 35 miljoen consumenten wereldwijd in ruim 50.000 online winkels en is erg veilig om te gebruiken.
-
Q2. Ik ben gevraagd naar de Klarna site te gaan, klopt dit?
- Zowel Footpatrol, als Klarna zullen geen krediet check doen dat impact heeft op jouw kredietwaardigheid. Het is wel mogelijk dat Klarna een zogenaamde niet geregistreerde navraag doet. Dit heeft echter geen effect op jouw kredietwaardigheid.
-
Q3. Is er sprake van een kredietcheck?
- Zowel Footpatrol, als Klarna zullen geen krediet check doen dat impact heeft op jouw kredietwaardigheid. Het is wel mogelijk dat Klarna een zogenaamde niet geregistreerde navraag doet. Dit heeft echter geen effect op jouw kredietwaardigheid.
Meer FAQS
-
Hoe ontvang ik mijn factuur?
- Wanneer je kiest om achter te betalen, verstuurt Klarna jou een e-mail met de betaalinstructies en een link. Vul simpelweg jouw factuurnummer in op de betaalpagina en volg de instructies. Geen factuurnummer bij de hand, Neem dan contact op met Klarna’s Customer Service team.
-
Welke gegevens moet ik geven wanener ik een aankoop verricht?
- Wanneer je wilt bestellen met Klarna dien je je mobiele nummer en e-mailadres te gebruiken. Het mobiele nummer is vereist in geval dat Klarna contact dient op te nemen. Alle facturen worden naar het e-mailadres verstuurd. Het is erg belangrijk om correcte persoonlijke details te verschaffen, omdat anders de betaalinformatie wellicht niet ontvangen wordt en je dan aansprakelijk bent voor eventuele verhogingen of incasso kosten.
-
Wat zijn de betaalmogelijkheden met Klarna?
- Het is mogelijk om te betalen met pinpas of creditcard (Visa/Mastercard/American Express) direct na de check out of kies voor onze Pay After Delivery betaaloptie. Met deze optie kan een bestelling achteraf worden betaald na het ontvangen van een bestelling per pinpas of creditcard.
-
Hoe werkt de betaalpagina?
- Ga naar Klarna’s betaalpagina wanneer je de producten ontvangen hebt en het factuur wilt betalen. Log in met een factuurnummer (die per e-mail is ontvangen) en het e-mailadres dat is gebruikt tijdens het plaatsen van de bestelling. Neem contact op met Klarna’s Customer Service team wanneer je het factuurnummer niet meer hebt.
-
Ik heb geen e-mail ontvangen met factuur/betaalinformatie, wat nu?
- Gelieve contact op nemen met Klarna’s Customer Service team. Zij zullen je verder assisteren in het betaalproces.
-
Kan ik mijn vervaldatum uitstellen?
- Neem contact op met Klarna’s Customer Service team om de mogelijkheden te bespreken en eventuee de vervaldatum uit te stellen.
-
Kan mijn bezorging ook naar een ander adres worden verstuurd dan het factuuradres?
- Ja. Wanneer je Klarna selecteert als betaaloptie, kan je kiezen om de bestelling naar een ander adres te versturen dan het factuuradres. Tijdens de check-out kies je de optie om een ander bezorgadres in te vullen.
-
Is mijn betaling ontvangen?
- Nadat de betaling is ontvangen, verstuurt Klarna een bevestiging naar het e-mailadres dat is gebruikt voor de bestelling. Gelieve contact op nemen met Klarna’s Customer Service team wanneer de betaling is voldaan, maar geen bevestiging hebt ontvangen.
-
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil annuleren?
- Neem contact op met het Footpatrol customer service team als je producten wilt retourneren of een bestelling wilt annuleren.
-
Ik heb mijn bestelling geannuleerd. Hoelang duurt een terugbetaling?
- Bij het annuleren of na retour verwerking van een order, ontvang je het bedrag binnen 30 dagen op rekening waarmee is betaald.
-
Wat gebeurt er met d openstaande betaling ndat ik producten heb geretourneerd?
- Wanneer Footpatrol een retournering (gedeeltelijk of volledig) heeft ontvangen, wordt er een nieuw factuur verstuurd. Bij een volledige retournering wordt de factuur gesloten.
-
Ik heb een factuur ontvangen, maar de bestelling nog niet?
- De betaling hoeft niet te worden voldaan totdat de bestelling is ontvangen. Wij raden je aan contact op te nemen met Footpatrol customer service om de status van de bestlling te achterhalen. Neem daarnaast gerust contact op met Klarna’s Customer Service team, zodat zij de vervaldatum van de betaling kunnen uitstellen.
-
Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Het bedrag zal worden teruggestort op dezelfde bankrekening als waarmee is betaald.
-
Heb je vragen met betrekking tot betalen?
- Wij hebben het eenvoudiger gemaakt om een bestelling te plaatsen met de fast check out. Op deze manier kan je via smartphone bestellen en op een makkelijkere manier betalen.
-
Heb je vragen met betrekking tot betalen?
- Neem contact met ons op via https://www.klarna.com/uk/customer-service of bel Klarna’s Customer Service.
Geopend 7 dagen per week
Maandag - Vrijdag 9.00 - 21.00
Zaterdag - Zondag 9.00 - 18.00
0808 189 3333
020 300 50 833
- Neem contact met ons op via https://www.klarna.com/uk/customer-service of bel Klarna’s Customer Service.
footpatrol Stores
Hulp nodig?
Meer informatie
Verzenden NaarNederland
Nederland
Copyright © 2025 Footpatrol, Alle rechten voorbehoudenCookiesDoor op "Alle cookies accepteren" te klikken, stemt u in met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Voorkeuren kunnen op elk moment worden aangepast in Cookie-instellingen. Bekijk ons cookiebeleidUw Cookie Instellingen×Privacy VoorkeurenWanneer u een website bezoekt, kan deze informatie in uw browser opslaan of ophalen, meestal in de vorm van cookies. Deze informatie kan over u, uw voorkeuren of uw apparaat gaan en wordt meestal gebruikt om de site te laten werken zoals u verwacht dat hij werkt. De informatie identificeert u meestal niet rechtstreeks, maar kan u wel een meer gepersonaliseerde webervaring geven. Wij gebruiken strikt noodzakelijke cookies om onze website te laten werken. Wij willen graag optionele cookies plaatsen om u een betere gebruikerservaring te geven en om ons te helpen begrijpen hoe bezoekers onze site gebruiken. Omdat wij uw recht op privacy respecteren, worden optionele cookies niet geplaatst tenzij u deze inschakelt. Klik op de verschillende categoriekoppen om meer te weten te komen en onze standaardinstellingen te wijzigen. Het blokkeren van sommige soorten cookies kan invloed hebben op uw ervaring van de site en de diensten die wij kunnen aanbieden. U kunt uw voorkeur altijd wijzigen door naar 'Cookie-instellingen' te gaan, onderaan de pagina.
Beheer toestemmingsvoorkeuren